WAR szablyzat
Brmely kln, aki velnk WAR-ozik automatikusan elfogadja jelen szablyokat
s egyetrt azok betartsval.
* * * * *
hatlyba lpett: 2006. mjus 4. dtumtl
- mdostsok kln feltntetve dtummal
|
ltalnos rendelkezsek:
|
|
|
A waron csak azon klntagok vehetnek rszt akik jtszanak is. SPECTATOR-ban nem lehet senki jelen egyik klnbl sem
|
|
Warozni csak egyenl ltszmban lehet
|
|
Ha egy WAR eltt nincs meg a teljes ltszm egy kln esetben, jtkost egyik kln sem adhat t a msiknak. Nem von maga utn gyzelmet, a harcot ms idpontra tesszk t.
|
|
Szerver belltsok:
|
|
A szerver j belltsairl az a kln kell gondoskodjon aki a szerver. Ha egyes belltsok hibsak, akkor az admint azonnal rtesteni kell. A meccsek nem lesznek jrajtszva.
|
|
Nem lehet semmilyen szerverbelltst vgezni a meccs kezdete utn, csak ha mind a kt kln beleegyezik. Ha ezt a szablyt megszegik az egy automatikus vesztesg a szerver tulajdonos csapat szmra.
|
|
A szerveren brmilyen fegyver hasznlata megengedett, nincs MOD ami ezt korltozn
- kivtelt kpez ezall ha a klnok ezt kifejezetten krik |
|
|
|
|
Meccs szablyok:
|
|
Minden meccset kt mapen jtszanak le, mind az Axis, mind az Allies oldaln. Egy plya idben 30 percet jelent, CTF mdban 10 pontig tart a kzdelem
Plyt kell nyerni.
|
|
Egy kln akkor van teljesen jelen, ha minden jtkosa, aki jtszani fog a meccsen jelen van a szerveren
|
|
Kezdskor mindenki SPECTATOR – ban van, megegyezs szerint vlasztanak plyt.
|
|
Abban az esetben ha valakirl egyrtelmen megllapthat hogy CHEAT-el automatikus gyzelmet jelent az ellenfl szmra pontok arnytl fggetlenll, s vge a WAR-nak
4:0 –s veresget jelent a csalnak.
|
|
A CHEAT-elsen rt kln megjellst kap a honlapon a WAR leredmnyeknl, ksbbiekben viszont jabb waron bizonythatja becsletessgt
|
|
Tovbbi rendelkezsek:
|
|
Amennyiben nem a sajt szervernkn warozunk, a szablyokat az ellenfl jellheti meg.
|
|
Ha az elbbi rendelkezsnek kptelen megfelelni, jelen szablyzat lesz az irnyad. | | |